A lot to do

Trots att jag "slapp" jobba idag så har det varit helt fullt upp. Eftersom mannen var hemma åkte jag iväg hem till en kompis mitt på dagen. Vi ska köpa hennes bilbarnstol eftersom lillprinsen vuxit ut den vi har nu.

Stolen var relativ fräsch så det kändes ok. Gillar annar inte att köpa så mycket begagnat till min prins, men inser ju själv att det är helt coco ibland att köpa nya saker. Ska såsmåningom försöka sälja av lite av hans grejer, de är hur fina som helst och ser helt nya ut.

Efter besöket var jag och shoppade lite, det är kul att göra det igen. Känns som om jag haft ett mycket långt uppehåll med att handla till mig själv, men nu är det dags att piffa upp garderoben lite när jag snart ska komma igång att jobba.

Dags att fixa lite käk strax till sonen.

Ikväll blir det som vanligt Let's Dance som gäller på TV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0