Alla hjärtans dag imorgon

Ja, det är inte klokt vad fort tiden går, brukar visst skriva det ofta, men det är bara att konstatera att den flyger fram.

För ett år sedan bodde jag på sjukhuset och levde dag för dag och hoppades att min lilla son skulle överleva. Det gjorde han ju lyckligtvis och det är det bästa som någonsin hänt mig. På alla hjärtans dag satt jag nästan hela tiden med honom i famnen precis som vanligt, men när jag var iväg och åt köpte jag en liten nalle som hängde i ett hjärta. Det var det första jag köpte åt honom sedan han föddes. Kändes som ett stor steg att våga handla något åt honom.

Idag när jag handlade har jag köpt en fin silverring till mannen och till sonen har jag inte köpt något i år. Han har fortfarande så mycket leksaker sedan födelsedagen som han inte hunnit leka med och än så länge förstår han ju inte så mycket. Är dock glad att jag köpte något förra året (då blev dock maken utan).

Imorgon kväll är vi bjudna på fest och till värdparet har jag köpt jättegulliga hjärtformade värmeljus och en hjärtformad ljusstake. Tror att det kommer att uppskattas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0