Äntligen

är det måndag kväll! När jag går och lägger mig om några timmar vet jag att jag får sova utan att behöva ställa en väckarklocka för första gången på en massa dagar. Jag har ju såklart min levande lillprins som garanterat väcker mig ändå, men det gör inget när det är han som gör det. Det är klockan jag inte gillar.

Mary Kay mötet ikväll var jättekul och inspirerande. Nu känner jag mig fylld av energi och imorgon ska jag ringa lite samtal och försöka boka några möten.

Idag fick jag en inbjudan till en fest hos en god vän på lördag kväll. Det ska verkligen bli kul, man skulle tydligen klä sig i något rött så jag antar att det är lite kärlekstema eller så med tanke på att det är "alla hjärtans dag". Frågan är ju om min kompis ska förlova sig med tjejen eller något liknande. Jag vet inte, men kanske.

Nu är det strax dags för måndagsdosen av Prison Break. Det blir såklart lika intressant som vanligt, även om serien verkligen dragit ut lite väl mycket på tiden nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0