Awards night

Igår blev det lite senare än vanligt på Mary Kay mötet eftersom vi hade Awards Night. Det har vi en gång/kvartal och då firar vi framgångarna för kvartalet som varit. Det koras en massa olika titlar typ Queen of Sales, Miss Go-Give osv.

Det är väldigt kul och en otroligt sammanhållning på mötena. Mycket amerikanskt är det såklart, men det gör absolut ingenting. Kan vara kul att strunta i den svenska "jante-lagen" och bara njuta av framgångarna.

Jag kom 2:a när det gäller försäljning och det är jag jättenöjd med.

Min underbara kompis som är 65 år blev korad till Miss Go-Give och hon fick detta fina rosa hjärta



Miss Go-Give har vi själva röstat fram och det innebär att man varit extra hjälpsam, vänlig och bara helt underbar. Det är nog det finaste priset man kan få eftersom det visar hur mycket man faktiskt betyder för sina kollegor.

Jag hörde självklart till dem som röstade på min äldre vän. :-)

Ska ta hand om den lilla krypande vesslan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0