Barnskratt är underbart

Har precis suttit och lekt med min underbara son som vanligt och idag var det extremt roligt. Man håller ju alltid på att fåna sig för att få honom att skratta åt olika saker När man lyckas och han skrattar helt hysteriskt åt något som man själv inte tycker är sådär jättespeciellt så mår man bara så otroligt bra.

Det finns inget som gör mig lyckligare än att höra min lilla prins skratta så att hela han skakar. Jag mår bra i hela hjärtat och själen av det.

Just nu tittar han på mig med förväntansfull blick så jag ska fortsätta att underhålla honom nu. Det som var roligaste idag var att slå en liten plasthammare mot mitt ben. :-)

Ikväll är det träning som vanligt så jag får se om jag hinner skriva något mer idag, i annat fall blir det imorgon.

Tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0