Beroende

Ja, man kan ju vara beroende av olika saker. Själv är jag ju internetberoende även om jag inte är en helt hysterisk användare, dock vill jag ju naturligtvis att det alltid ska funka.

Hade nyligen problem så uppkopplingen funkade inte på kanske typ 30 min, då blir man ju extra nyfiken på allt. Man måste absolut kolla mail, nyheter eller whatever precis då så istället för att gå ifrån datorn en stund sitter man och fipplar hela tiden. Helt onödigt, det är ju bättre att gå därifrån och syssla med något annat i väntan på bättre tider. Lätt att säga nu, svårt att omsätta till handling när man borde.

Nu verkar det funka i alla fall så jag måste kika runt lite och kolla upp alla jätteviktiga saker nu så jag hinner det innan lillprinsen vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0