Deppardagen över

Igår var det verkligen ingen bra dag. Hade ingen lust med någonting och var allmännt sur och deppig. Tror främst att det hänger på att jag varit så stressad sista tiden + att jag verkligen inte har någon lust att gå tillbaka till mitt vanliga jobb.

Mannen märkte i telefon att jag var deppig så han var extremt snäll under hela gårdakvällen och försökte muntra upp mig.

Jag blev lite gladare av att åka iväg en stund och kolla på bokrean. Jag älskar verkligen att läsa och bokrean är årets höjdpunkt för mig. Handlade några böcker, men det blir fler på fredag när jag ska åka ut och kolla igen. Vet inte varför, men det är så roligt att handla böcker och många gånger är det bra mycket roligare att läsa en bok eller se en film.

Idag har jag och sonen varit iväg på besök hos en kompis från neonatalavdelningen och det var som vanligt kul.

Har precis kommit hem nu och insåg att jag inte skrivit något alls här på bloggen de senaste dagarna. Beror bara på att jag varit så sur.

Just det, igår kväll gjorde jag en ny meritförteckning och skickade in en ansökan till ett företag som hade en annons ute på platsbankens hemsida. Verkade vara ett kul jobb. Nu ska jag definitivt ta tag i att söka nya jobb och försöka komma över att jag blev blåst på det andra.

Skriver igen när jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0