Det orange kuvertet

Jaha, idag kom det då med posten, det berömda orange kuvertet


Läsningen var ju inte heller speciellt munter direkt
 


Jag får 14300 kr/månad före skatt vid 0% tillväxt och som läget ser ut nu kan man ju inte förvänta sig någon större tillväxt. Vet ju dock att det är lång tid kvar, så än finns det hopp och tid att göra något åt saken. Det intressanta blir ju att se hur illa det ser ut nästa år när jag har varit mammaledig så länge, det tror jag i ärlighetens namn inte att jag vill veta.

Får hoppas att jag såsmåningom med mitt Mary Kayande kan bli ekonomiskt oberoende så behöver jag inte tänka så mycket mer på den klarorangelysande kuverten som dyker upp i brevlådan en gång/år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0