Early morning

Ja,det är verkligen tufft nu för mig..., har varit tvungen att gå upp tidigt 2 dagar i rad nu och det värsta är att det blir en tredje dag imorgon när klockan måste ringa tidigt.

Idag ska jag iväg på dop, det börjar redan kl 11.00. Jag fattar inte varför man måste ha det så himla tidigt, men det är bara att gilla läget. Om det inte drar ut för mycket på tiden så tänkte jag försöka hinna träna kl 15, men det återstår att se.

Mannen och sonen sover fortfarande så gott, önskar jag kunde göra det också nu, men jag är färdigduschad och sminkad. Nu ska jag bara klä på mig och sen är jag färdig.

Imorgon är det en Mary Kay utbildning som håller på från 10-15 så det är bara att pallra sig upp då med. Alla grejer jag gjort är visserligen kul, men jag är ingen morgonmänniska. Tidigare när jag jobbade så gick jag upp 05.40 (och det lär jag få börja med igen såsmåningom) för att undvika trafiken. Även om jag är svintrött så föredrar jag att kunna komma hem i skaplig tid.

Vet inte riktigt vad jag vill säga med det här inlägget, men det var väl lite gnäll bara för att jag är trött. Egentligen är jag ju faktiskt fortfarande oerhört glad över att jag fått ett nytt jobb.

I´ll be back later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0