En härlig måndag!!

Visst är det så försöker jag intala mig själv. :-) Jag är om möjligt ännu tröttare än igår, men idag har det sin förklaring. Sov 3 timmar inatt och gick upp 04.00 och skjutsade min mamma till flygplatsen. När jag väl var uppe och körde bil var det ingen fara alls, då är man ju liksom överpigg på något sätt.

Det mest förvånande är väl hur mycket trafik det kan vara så tidigt på morgonen. Har insett att jag glömt bort lite hur trafiken är på morgonen nu när jag varit mammaledig.

När jag kom hem vilade jag till 8.00, sen fick sonen mat och därefter somnade vi om till 10.30. Då var jag verkligen helt groggy, men det var bara att masa sig upp.

Ikväll ska jag som vanligt på måndagarna på Mary Kay möte och denna gång är det något som kallas "Awards night". Det har vi en gång i kvartalet och då blir det lite utmärkelser till de som gjort sig förtjänt av det, lite god mat och en massa roliga grejer.

Ska fixa iordning mig nu = duscha och sminka mig med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0