Fortfarande irriterad

över att jag inte ska jobba imorgon, men jag börjar vänja mig vid tanken nu. Var ute och gick en promenad med lillprinsen, det var ju såklart inget vidare väder ute, men det är skönt att gå ändå ibland.

Nu har jag matat honom och han ser mer och mer ut som en gris varje gång, han tycker det är roligt att kladda med maten (medan jag tycker det är mindre roligt). :-) Det var bara att byta kläder och tvätta av honom efter Biff Stroganoff måltiden.

Ikväll är det träning som gäller som vanligt och sen ska jag kolla på Lyxfällan och se vad det är för spån som är med denna gång. Det är alltid intressant att se hur blåsta folk egentligen kan vara när det gäller många saker, men speciellt pengar. Man kan inte handla om man inte har pengar så är det bara.

Dags att plocka iordning efter matstöket i köket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0