Fullt ös och nu Melodifestival

Har inte haft möjlighet att skriva på hela helgen, det har varit precis fullt upp hela tiden.

Nu har jag 2 minuter själv framför datorn och sedan är det dags att kolla på den 3:e kvalomgången av Melodifestivalen. Har väl inga större förhoppningar om att det ska vara speciellt bra, men titta måste jag naturligtvis göra.

Har fortfarande inte riktigt kommit över att jag inte fick mitt nya jobb, men jag har börjat kolla på andra jobb (även om det just nu inte finns några bra). Det lär sluta med att jag får gå tillbaka till mitt ordinarie jobb. Ska åka och träffa dem nästa vecka och föreslå att jag börjar jobba några dagar i veckan från april.

Med tanke på alla varsel osv ska jag väl vara glad att jag har ett jobb att gå tillbaka till, även om jag gärna velat byta till det nya. Den som väntar på något gott..., väntar väl alltid för länge.

Dags att sluta nu, skriver igen så fort jag får möjlighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0