Fy f-n vad dåligt!

Jag är så himla arg, ledsen och besviken nu. Igår kväll ringde den person som skulle bli min nya chef och informerar om att det har blivit ändrade planer så de behöver inte en till administrativ tjänst. Men åhhh, hur knäpp kan man bli, det var ju de som ringde mig och sa att de behövde hjälp, det var de som erbjöd mig ett heltidsjobb, jag hade inte bett om det.

Är så himla sur över hanteringen på det här. Jag har verkligen ställt in mig på att börja jobba där nu och så skiter sig allt! Man kan bli tokig för mindre. Fattar inte hur man kan behandla folk så. De visade mig det rum där jag skulle sitta, vi pratade lön och en massa annat. Vi hade ett muntligt avtal helt klart.

Det som gör mig mest förbannad är att jag har fokuserat helt på det här nya jobbet de senaste två veckorna. Har sett fram emot att säga upp mig på mitt vanliga jobb och börja med nya utmaningar. Till råga på allt har jag varit så glad att jag berättat om mitt nya jobb för hela min omgivning.

Usch, vad fel allt blev.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0