Herregud, vilket pådrag!!

Satte precis på datorn och höll på att få slag när jag såg Aftonbladets förstasida med "Extra" över hela skärmen. Trodde att det var något jätteallvarligt som hänt första sekunden, innan jag läste vad det rörde sig om. Sannolikt förlovar sig Kronprinsessan Victoria idag med Daniel Westling.

Jag förstår att det är en jättestor nyhet, men helt plötsligt har inget annat hänt alls i världen. Fascinerande att återigen se mediahysterin kring allt. Nu har de också en livesändning på Aftonbladets hemsida, men reportern där sa just att inget besked väntas förrän kl 16.00.

Man kan ju bli konfunderad för mindre.

Jättekul om de äntligen förlovar sig och såsmåningom gifter sig med varandra, men någon måtta på hysterin får det ju vara.

Nu hoppas jag sonen somnar en stund snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0