Hurra, nytt jobb!!

Tjohoo, vad glad jag är idag! Var ju och träffade ännu en person på företaget som är intresserade av att anställa mig och det gick jättebra! De erbjöd mig heltidsjobb, en tillsvidareanställning direkt, inte ens provanställning innan. :-)

Jag ska till att börja med jobba en dag i veckan med början nästa fredag. Sen ökar vi på det om någon månad när mannen ska vara pappaledig. Det känns hur bra som helst och jag är jätteglad. Jobbet ligger närmare hem, är bättre betalt och det är ett mycket större företag.

Det är inte klokt egentligen, enda anledningen till att de kommit i kontakt med mig är ju referenser från en chef jag haft tidigare. Ibland ska man ha tur, här går jag och är mammaledig och har ingen lust att gå tillbaka till mitt jobb och så dyker den här möjligheten upp.

Jag får ett avtal nästa vecka och när allt är påskrivet och klart ska jag säga upp mig. Det blir intressant att höra vad min nuvarande arbetsgivare säger.

Tidigare var jag och mannen ute och käkade för att fira lite medan sonen var hos sin mormor. :-)

Nu har vi kollat på Let's Dance och jag ska försöka komma i säng snart. Ska iväg på ett dop imorgon bitti.

Det är verkligen tight att få tid till att skriva när det är fullt upp hela tiden, men jag hoppas det blir bättre efter helgen. Den här helgen är det fullt ös med en massa grejer jag måste göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0