Inget är som väntans tider

Det är så jobbigt att vänta på något. Imorse hade jag ett missat samtal från företaget där jag ska börja jobba och som ska skicka avtal till mig. Fick meddelande att jag skulle ringa upp honom efter 13.00 vilket jag också gjorde. Tyvärr var han inte anträffbar så nu väntar jag på att han ska ringa mig.

Behöver veta om det blir något avtal eller inte så att jag vet om jag ska jobba på fredag. Jag hoppas verkligen att det inte är något som strular, vill verkligen ha det här jobbet.

Ett komiskt sammanträffande är att en kollega från mitt ordinarie jobb ringde för en stund sedan och vi pratade en bra stund. Det var riktigt kul att prata med henne och höra att allt är som vanligt på mitt jobb. Har jobbat där i mer än 8 år så det känns ju lite som hemma med att vara där.

Ska försöka åka dit nästa vecka och hälsa på (och förhoppningsvis kunna ha med mig en uppsägning), men det återstår att se. Känns inte som om jag kan lite på att det här avtalet blir klart nu. Om det inte blir så blir jag verkligen ledsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0