Jobbmöte bokat!

Yes!! Nu har jag bokat möte för att träffa den andra chefen på företaget som vill anställa mig. Ska träffa henne på fredag! Det ska verkligen bli kul, bara att hoppas att det verkar vara bra och att vi kan komma överens om lön och övriga villkor såklart.

Tänk, vad glad man kan bli för att man ska komma igång igen lite i arbetslivet. Jag älskar ju såklart att vara hemma med min lilla prins, men ekonomin är det ju desto sämre ställt med när man inte jobbar. Önskar jag var helt ekonomiskt oberoende och kunde göra precis vad jag ville utan att behöva ta hänsyn till pengar.

Ikväll är det träning på Friskis som gäller, det är ett medel/styrke pass ikväll så det blir nog jobbigt. Hinner hem lagom för att duscha och sen kolla på mitt absoluta favoritprogram Design Simon & Tomas. Vet inte riktigt varför jag gillar dem, men de är helt klart mycket underhållande. Gick förbi deras affär London W8 inne i stan häromdagen när vi var hos mannens syrra. Det ser onekligen mycket flashigt och dyrt ut där (vilket det med all säkerhet är också).

Time to eat now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0