Lång dag

Idag har jag verkligen inte hunnit med något alls här framför datorn. Har varit på utbildning med Mary Kay och det var jättekul och intressant. Kom hem sent på eftermiddagen och efter att jag lagat mat så har jag lekt hela kvällen med lilla sonen. Har varit borta mycket den här helgen så jag har verkligen saknat honom.

Imorgon ska vi på återkontroll till sjukhuset. Eftersom han hade syrgas i nästan en månad så kontrollerar de hans ögon för att se om det är några förändringar. Allt var helt bra när vi var där senast i juni (då gick vi på kontroller varannan vecka) så det här är bara en "extra" koll för att han fyllt 1 år. Är så glad att de kollar honom så noga och jag är inte så orolig denna gång. Har en känsla av att allt är bra så det är ju bara att hoppas att den stämmer.

Nu ska jag försöka komma isäng, måste inte upp lika tidigt imorgon, men ändå ställa klockan. Längtar till tisdag morgon när jag inte behöver det.

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0