Långpromenad

I morse hade lillprinsen läkarbesök på BVC (Barnavårdscentralen, herregud så myndigt det låter).

Vi gick hemifrån 09.20 och promenaden dit tar ca 45 minuter så fram och tillbaka som det blev idag blev till en riktigt lång promenad med barnvagnen.

Sonen hade gått upp en del i vikt och väger nu 7750 gram och är 74,5 cm lång. På längden är han ifatt den s k "normalkurvan", men han ligger fortfarande lite in underkant på vikten. Ska börja tillsätta rapsolja i maten.

I övrigt är det lilla underverket helt frisk och allt ser bra ut. Är så skönt att få det bekräftat!

Nu sover han, men när han vaknar ska han få mat och sen ska jag försöka fixa något att äta åt mig själv.

Nu ska jag kolla på lite olika jobbsidor, fasiken vad sur jag är fortfarande och jag kommer nog att vara det ett bra tag. Snacka om att bli blåst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0