Mulet igen

Varför kan det inte få vara fint en hel dag undrar jag ibland. Nu är det ju mulet ute igen och det blev inte av att jag fotatde när jag var ute och promenerade. Suck, jag vet ju att man måste passa på, men någon gång tror man ju att det skulle kunna vara sol en hel dag.

Har ringt runt lite till några Mary Kay kunder, men dessvärre inte fått tag i någon av dem. Det blir till att ringa senare idag.

Har tagit fram lax ur frysen för en stund sedan och ska börja förbereda middagen såsmåningom. Tänkte försöka käka vid 16-tiden tror jag. Ska passa på att göra matlåda så slipper jag laga mat imorgon.

Ikväll är det träning igen, ett medel/puls pass denna gång så det blir jobbigt. Förhoppningsvis är dock kondintionen lite bättre nu så att det kanske inte känns så jobbigt. Hoppet är ju det sista man loosar.

Fortfarande inget avtal, vad jobbigt det är att vänta på något!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0