Nu blev jag lurad! :-)

Var och tränade nu på kvällen och var jätteglad för att det var ett ordinarie medelpass jag skulle gå på. Ingen puls/styrka eller annat utan bara helt vanligt.

När jag kom in i hallen såg jag att det var samma tjej som i måndags hade det stenhårda medel/styrke passet och som jag fick värsta träningsvärken av. Mycket riktigt så var hon ju vikarie för den andra tjejen. Suck, passet är verkligen kul, men nu lär jag väl inte komma upp ur sängen imorgon (vilket är absolut nödvändigt eftersom jag ska på jobbmötet.

Efter att ha gått igenom min garderob så insåg jag att jag var tvungen att handla något nytt som passade till imorgon. Slängde mig i bilen så fort maken kom hem och sprang igenom alla affärer i centrum och lyckades som tur var hitta 2 st tröjor/tunikor som var fina + att det blev ett par nya skor också. Allt på mindre än en timme så det tycker jag var bra gjort av mig.

Sitter nu och kollar på Lyxfällan, det är intressant som vanligt, handlar om en tjej som driver ett café den här gången.

Nu ska jag ta hand om sonen som vill ha sin mammas uppmärksamhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0