Nytränad och nyduschad

Har precis kommit hem från ett medelfriskis pass och hunnit duscha innan jag satte mig här framför datorn.

Dopet var helt ok. Lite stelt och uppstyltat  i kyrkan, prästen var inte så värst inspirerande och ingen kunde psalmerna man skulle sjunga. Jag (liksom de flesta andra) mimade bara till psalmtexterna.

Efteråt fick vi gå till en församlingssal och där bjöds det på kaffe och tårta. Såklart fick den lilla prinsessan som döptes en massa presenter, men tyvärr bestämde sig hennes föräldrar för att öppna dem hemma. Jag tycker det är jättetråkigt, vill verkligen se deras reaktioner och det tror jag att många håller med mig om. Ja, ja, inte mycket att göra åt det, alla gör som man vill.

Hann vara hemma en timme innan det var dags för träningen och nu ska jag strax fixa lite mat att äta. Mannen och sonen är inte hemma (de är hon sonens farmor och farfar) så nu har jag några timmar helt själv. Det ska bli skönt, men samtidigt har jag varit borta så mycket idag att jag saknar sonen. Det blir inte bättre imorgon heller, men sen ska väl allt normalisera sig hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0