Så himla trött

Jag fattar inte riktigt varför, men jag är så himla trött nu. Var helt inställd på att gå och träna ändå, men jag bara kände att jag inte orkar idag. I natt var jag visserligen uppe ganska så mycket med sonen, men jag borde inte vara såhär trött som jag är ändå tycker jag.

Det är inte så bra att jag är så slut redan nu eftersom natten som kommer ska jag skjutsa min mamma till flygplatsen. Väckarklockan kommer att ringa 04.00 här hemma. Jämmer och elände, men hon ställer alltid upp när jag behöver hjälp eller skjuts så det är bara att gilla läget med ett leende. :-)

Bara att gilla läget och inse att jag första gången i år hoppat över ett träningspass. Känns väl inte sådär jättebra, men jag ska ta nya tag på tisdag.

Sonen kräver min uppmärksamhet nu så det ska han såklart få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0