Sagolikt vackert

Det är så himla mycket snö ute nu att det ser ut som ett riktigt sagolandskap trots att solen lyser med sin frånvaro.

Försökte skriva några blogginlägg igår, men det strulade här på blogg.se så det fungerade inte. Mycket irriterande är det när det blir så.

Just nu håller jag på att vänta ut sonen, försökte ge honom mat nyss, men den lilla prinsen knep igen munnen och visade tydligt att han inte var intresserad av att äta. Men, han måste ju göra det så nu tar vi en liten paus och så ska jag testa igen om en liten stund.

Hade gärna sett Oscarsgalan inatt, men det är liksom inte läge när man ska vara vaken dagen efter.

För några år sedan blev en italiensk kompis till mig nominerad för Bästa smink. Nu vann han tyvärr inte, men det är ju hur stort som helst bara att bli nominerad. Jag är så glad och stolt över honom. Har känt honom sedan han var 7 år och vi har fortfarande kontakt flera gånger om året. Han reser ju runt i hela världen och fixar smink och specialeffekter till olika filmer.

Nu ska jag testa om sonen vill äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0