Snälla, snälla

låt mig få sova länge snart. Den här natten har det väl blivit högst 4 timmars sömn så jag ligger rejält back nu. Sonen strulade lite igår kväll och sen kunde jag inte sova.

Snälla, snälla ta bort Caroline af Ugglas och ta bort alla deltävlingar från Melodifestivalen. Jag tycker att det totalt har spårat ur nu, det är alldeles för mycket blaj och för lite musiktävling. Det var bättre förr med en enda kväll som ägnades åt detta spektakel. Jag har alltid gillat att kolla på det här tidigare, men nu räcker det. Vad var det förresten för pausunderhållning på bästa sändningstid?!! Två gubbar som sitter och lallar på scen och den ena är sämre än den andra. Vem är ansvarig för det?

Hur kunde förresten Caroline af Ugglas låt röstas fram av den internationella juryn??? De borde väl rimligtvis gilla en låt på engelska om den ska ha möjlighet att slå i Europa. Fattar inte vad de håller på med!

Nog om det där eländet, säkerligen lär jag ändå kolla nästa vecka även om jag har lust att köra min egen personliga bojkott, men dessvärre är jag så nyfiken att jag nog ändå måste se det hela.

Ska strax hoppa i mina Mary Kay kläder och iväg på utbildning idag. Det ska verkligen bli jättekul och intressant. Man lär sig alltid något nytt + att det är kul att träffa kollegorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0