Snart dags att ge sig iväg

ut i den kalla mörka sena vintereftermiddagen...!! Lyckligtvis ska jag bara ta mig till bilen och köra till träningen. Där lär jag ju helt klart få upp värmen i alla fall.

Maken har inte kommit hem än, men bör dyka upp alldeles snart så att han kan ta över kollen på lillprinsen (som för tillfället tagit sin lilla eftermiddagslur).

Idag för första måndagen på länge ska jag inte på Mary Kay möte och det känns riktigt skönt, det var ett speciellt arrangemang ikväll och jag hann inte åka in till stan så tidigt idag. Nästa måndag är det dock möte precis som vanligt.

Ärligt talat har jag ingen vidare lust att träna, känner mig jättetrött, men det beror väl på all stress som var under helgen. Skönt att den är över. Nästa helg blir det dock inte bättre, det är fullt upp hela tiden, men då är det inte en massa fix här hemma i alla fall.

Innan helgen ska jag ju på jobbmötet också så det finns en hel del att se fram emot!

Dags att sätta på sig träningskläderna, åh så kul (not!!) :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0