Söndag igen

Festen igår var hur kul som helst.
 
Det var som vanligt superroligt att umgås i det gänget. Vi är väl ca 20 pers som träffas flera gånger per år för olika fester, typ nyår, midsommar, kräftskiva, kalas osv. Det är alltid lyckat med dessa trevliga människor. Igår hade det tillkommit några nya ansikten och det var också väldigt trevligt.

Klockan klämtade dock vid 23 då vi var tvugna att åka hem till barnvakten, men det gjorde inte så mycket. Kollade på Melodifestivalen som vi spelat in och förfasade mig återigen över hur folk röstar. Jag bidrar ju själv inte med mina åsikter genom att rösta, men jag anser ju definitivt att den riktiga 80-tals schlagern med Lili & Sussi skulle gått direkt vidare tillsammans med Måns. Det s k hårdrocksbandet kändes ju lite väl fjantigt tycker jag. Hårt ska vara hårt, de körde ju mer dagispop typ.

Idag är det en lugn dag hemma som gäller och sen ikväll ska jag träna som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0