Starta eget företag

Läste precis Aftonbladets artikel om en tjej som startat eget företag eftersom hon fick en bra idé + att hon naturligtvis vågade ta steget ut i den okända världen.

Det kan vara mycket enklare än vad man tror att starta eget. Det finns företag som har helt färdiga marknadsplaner, du kan jobba enkelt hemifrån och du får all stöd och utbildning från företaget. Jag är själv på gång med att starta eget inom en snart framtid och har redan börjat bygga upp min verksamhet. Startkostnaden är strax under 5000 kr och de pengarna har jag för länge sedan tjänat in.

Om någon är nyfiken och vill veta mer kan ni maila till mig på: [email protected] så berättar jag vad det handlar om. Bor du i Stockholmsområdet och vill veta mer kan jag gärna träffas ute på en fika och berätta om företaget, visa marknadsplanen och annan information. Allt utan att man förbinder sig till något alls och naturligtvis helt utan kostnad.

Denna typ av arbete passar bäst för tjejer/kvinnor från 18 år och uppåt

Anledningen till att jag inte skriver ut i bloggen vad det handlar om är att företaget ej vill marknadsföra sig via internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0