Stressig kalasdag!

Det var ju såklart helt förväntat med tanke på att min underbara lilla prins fyllde 1 år idag!

Gick upp vid 8 imorse för att hinna förbereda allt innan gästerna kom vid 14-tiden. Det var jättemycket folk, 22 vuxna och 8 barn närmare bestämt. Allt funkade dock bra och sähär såg det ut när jag dukat upp lite innan alla kom



Som tur var hade min brorsas fru också bakat en tårta och den blev sähär fin



När folk mumsat i sig fikabröd och inte hunnit börja på tårtorna än såg det ut såhär


Allt blev verkligen jättelyckat och efter att vi ätit en massa så var det dags för presentöppning. I ärlighetens namn hann jag knappt käka något alls själv, kändes som om jag kokade kaffe och var social hela tiden. Tur att vännerna är så trevliga att det bara är roligt.

Sonen fick jättemånga mycket fina presenter och jag är så tacksam över dem. Tror att han kommer ha stor glädje av allt han fick, både leksaker och en del kläder



Skriver mer imorgon, nu måste jag komma isäng innan mannen kommer upp och undrar vad jag sysslar med här vid datorn. :-)

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0