Strul med avtalet!!

Usch vad jag är irriterad nu!

Jag skulle börja mitt nya jobb imorgon och har väntat på mitt avtal hela veckan. Nu har jag precis pratat med personen som ska bli min chef och hon har flera frågor hon måste ställa till VD'n som naturligtvis är bortrest. Det innebär att jag inte kan få något avtal förrän nästa vecka och det innebär i sin tur att jag inte kan börja jobba imorgon som det var tänkt.

Suck, vad jobbigt det är när man är helt inställd på något. Men, jag får hoppas att det inte blir något strul utan att avtalet kommer nästa vecka så att jag kan börja jobba nästa fredag.

Vill inget hellre än att komma igång med jobbet en dag i veckan nu.

Bloggen här har strulat ett fleratal gånger så att jag inte kunnat få ut mina inlägg. Störande det med.

Ingen vidare start på den här torsdagen alltså. :-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0