Varför är killar pryltokiga?

Försökte skriva några inlägg igår kväll, men det fungerade inte alls här på blogg.se då. Det är så himla störande när man som vanligt har så mycket intressant att skriva om.

Får se om det funkar nu istället då.

Igår kväll var jag och tränade som vanligt och när jag kom hem stod det en överraskning i hallen. Min prylbög till man hade handlat igen och såhär såg kartongen ut:



Till saken hör att vi hade en exakt likadan TV som är 1 år gammal, men den var ju "bara" 40 tum.... Visst, den nya är jättefin, men jag tycker att den andra också är det.

Som tur är så har han sålt vår "gamla" TV för 10 000 och den här kostade 10 990 så skillnaden blev bara 1000 kr vilket ju innebär att jag inte kan klaga så himla mycket.

Storleken har ju som vi alla vet betydelse (alla som säger annat gör det bara för att inte såra killarnas självkänsla).

Idag har jag och sonen varit iväg hos några kompisar som vi lärde känna på neonatalavdelningen förra året. Vi fikade, pratade och hade trevligt.

Det var skönt att komma iväg på en promenad också tyckte jag.

Dags att fixa med mat igen snart, som tur är blev det matlåda från gårdagens middag så det blir enkelt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0