Strutsbeteende

Ja, herregud, stoppa huvudet i sanden är nog inte det man ska göra om man har 82 000 kr i sms-lån. Trots detta verkar det vara nästan mer regel än undantag att de med hur mycket skulder som helst gör det. Jag undrar verkligen vad det beror på, man måste ju på något sätt förstå att ens handlingar får konsekvenser.

Gäller ju allt här i livet, även för de brottslingar som tror att de kan göra vad som helst och komma undan med det.

Var och tränade förut och det var kul, men jobbigt. Kom hem till en grinig man som nu sitter ute i bastun och är grinig där. Ibland fattar jag inte vad jag ska med honom till. Vet ju som jag skrivit tidigare att han är en jättebra pappa, men frågan just nu är hur bra man han är om han är arg utan anledning på mig.

Suck, vilken konstig dag och kväll det har varit. Det började dåligt och nu verkar det sluta ännu värre om surmannen ska fortsätta tjafsa när han kommer in.

Det enda som lyser upp min tillvaro just nu är min underbara son!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0