Superenkel soppa

Idag åt jag en så himla god soppa som är väldigt enkel att göra, tar inte mer än 5 minuter innan allt är klart.



Soppan är Keldas färdiga Chicken Carib. Bara att värma i kastrull, sen skar jag bara lite purjulök, paprika och krutonger och la i när soppan blivit varm. Man kan såklart lägga i mycket annat, te x kycklingbitar osv.

Den är verkligen supergod. Det var en kompis som rekommenderade det och jag är glad att jag lyssnade. Finns en mängd andra smaker på Keldas soppor också som jag inte provat än, men det ska jag garanterat göra snart.

Såhär såg den färdiga soppan ut:



Testa, jag lovar att det är jättegott!!

Har tränat ikväll och det känns bra.

Är fortfarande sur över att jobbet gick åt helsike, men det är ju inget jag kan påverka så det är bara att sluta sura över det nu. Ska ta nya tag imorgon.

Natti, natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0