Tänk så enkelt

det är att bli glad. Har varit iväg idag och shoppat både kläder och böcker. Efter att ha sysselsatt mig med det några timmar kände jag att jag var riktigt glad igen. Glad åt att ha hittat bra toppar och tunikor som passar bra att ha när jag börjar jobba igen och jätteglad över att ha hittat lite böcker. Just nu har det blivit en liten trave med blandade böcker.

Handlade även födelsedagspresenter till sonens lilla kompis som fyllde år igår. Kalaset hålls dock imorgon så då ska vi dit och fira.

Har registrerat mig på flera rekryteringsföretags hemsidor nu och det känns bra att ha kommit igång med det. Förr eller senare måste jag ju hitta något nytt jobb. Inser ju också att jag ska vara glad över att jag har ett jobb att gå tillbaka till.

Ikväll blir det Let's Dance på TV som vanligt som gäller, men innan dess måste jag plocka iordning lite här hemma.

Sonen kryper just nu omkring och lyfter på alla mattor för att se vad som finns under. :-)

Kommentarer
Postat av: Skona Mig

Hej!



Vill tipsa om er om bästa shoppen wwww.skonamig.se

Ps. Vi har en tävling nu där man kan vinna ett par snygga skor!

http://skonamig.blogg.se/2009/october/tavling-time.html#comment

2009-10-27 @ 21:22:15
URL: http://skonamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0