Träningsvärk

är inte speciellt skönt, men det är ju positivt för att man verkligen känner i hela kroppen att man gjort något. Har så himla ont i armarna idag, det var alla armhävningar igår som ställde till det.

Nu på morgonen funkade inte internet här hemma, snacka om frustrerande. Man är ju så oerhört bortskämd och framför allt van vid att kunna kolla nyheter, läsa mail och allmännt bara ha tillgång till allt. Hur jobbigt som helst när det inte funkar. Nu har det lyckligtvis kommit igång igen.

Idag blir en lugn dag hemma och det är skönt.

Började läsa en bok igår kväll så jag tänkte unna mig att läsa en stund lite senare (om lillprinsen tillåter naturligtvis). Jag älskar att läsa böcker, men det har blivit alldeles för lite av den varan den senaste tiden.

I slutet av februari är det dags för bokrean igen. Det är nog bland det roligaste jag vet att gå runt och kolla på alla böcker och göra fynd. Förra året missade jag den eftersom jag låg inne på sjukhuset med prinsen då, men i år räknar jag med att gå runt en massa timmar och kolla.

Har pratat med flera kompisar efter kalaset i söndags och alla tycker att det var hur lyckat som helst och det är ju kul.

Det här är boken jag ska fortsätta läsa om en stund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0