Trött igen

Jag är så himla trött nu igen. Sonen var visserligen jobbig inatt så det blev typ max 1 timme i sträck som jag sov och sedan var jag tvungen att titta till honom eftersom han gnällde.

Kände mig relativt pigg tidigare idag, men nu är jag helt slut igen. Det värsta är att träningspasset inte börjar förrän kl 20.00 idag, fattar inte hur jag ska orka ta mig dit, men på något sätt ska jag göra det. Egentligen borde jag kanske vara hemma, men jag måste ju tänka på "Beach 2009". Tiden går så fort och börjar man flippa ur är det lätt att man fortsätter.

Sonen sover just nu och jag borde väl göra detsamma, men då tror jag absolut inte att jag orkar komma upp igen (vilket jag måste naturligtvis, det är många timmar kvar på den här dagen).

Vi får väl se vad som händer, hoppas verkligen jag kan sova några fler timmar inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0