Varför alla samtidigt?

Jag älskar att läsa tidningar och böcker av alla de slag. Prenumererar därför på 3 st helt olika tidningar, nämligen:
Amelia, Cosmopolitan och Passion for Business.





Frågan är bara varför alla lyckas komma till brevlådan exakt samma vecka så att man nu har hur mycket som helst att läsa. Den ena kommer ut varannan vecka, den andra varje månad och den tredje varannan månad. Bra jobbat att lyckats pricka in samma leveransvecka på dem. Förtar lite av nöjet för mig bara (men bitter, det är jag inte) :-)

Just det, en av topparna jag köpte ser ut såhär:



Jag tycker den är jättefin, funkar både till vardag och fest beroende på vad man lägger till för något under.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0