Varför är det så svårt?

Herregud, hur svårt kan det egentligen vara att välja kläder till den typ av intervju som jag ska på imorgon? Har provat igenom en massa kläder nu. Blev positivt överraskad av att jag faktiskt kan ha ett flertal byxor som jag i ärlighetens namn trodde var för små. Jag kan ha dem, men frågan är hur snygg de egentligen sitter när magen hänger över byxlinningen??

Hur som helst så håller jag ju på och tränar nu så om några månader ska det inte vara ett problem längre och det är ju skönt att veta.

Mannen ska få vara med och välja, men det lutar åt svarta finbyxor, svart top och en grå tröja över, alternativt samma byxor men med en vit top och en svart tröja över. Snacka om stora problem man har.

Nu är det dags att leka lite till med sonen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0