Varför snökaos när jag ska åka bil?

Det undrar jag verkligen! Speciellt nu när jag är mammaledig så åker jag ju inte lika mycket bil alls som förut. Då blev det ju varje dag till jobbet, nu blir det ju mycket mera sporadiskt.

Imorgon bitti ska jag ju iväg till det nya jobbet och prata med ännu en chef och naturligtvis verkar det som om det ska snöa hela dagen idag + natten. Det har redan börjat vräka ner utanför fönstret. Det innebär att det blir mycket besvärligt på vägarna imorgon bitti. Fattar inte varför, det känns som om det alltid är så.

Knäppt egentligen att man klagar, men man blir ju bortskämd av att inte sitta i trafikköer varje dag. Enda fördelen imorgon är väl att jag kan lyssna på mitt favoritmorgonprogram Rix Morgon Zoo som jag saknar mycket. Dock saknar jag det inte tillräckligt mycket för att gå upp tidigt på morgonen när jag inte behöver.

Ska fundera på vad jag ska ha för kläder på mig imorgon, det får inte vara för uppstyltat, men inte heller för casual. Inte lätt, känns som om jag skulle behöva åka och handla något nytt, men det tillåter inte ekonomin just nu + att jag inte hinner. 

Ikväll är det träning igen som gäller, det ska bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0