Dags att hoppa i säng

Mannen och sonen (som är snart 1 år) sover gott och jag har suttit uppe en stund och surfat runt lite i vanlig ordning. Jag ska ju hålla den här bloggen hemlig för min man så det gäller att passa på när man får sitta i fred framför datorn. Anledningen till hemlighållandet är att jag vill kunna skriva helt fritt om allt som händer i mitt liv (även om det just nu är förhållandevis lugnt). Kan ju tyvärr inte påstå att jag alltid har varit helt ärlig mot mannen även om det naturligtvis borde vara så att man är det.

Men, i de lugnaste vatten... , där bor sådana som jag. :-/

Just nu är jag föräldraledig, men det är ju inte att vara ledig direkt. Det är verkligen fullt ös på min lilla kille och det är så himla kul. Det händer något nytt varje dag och han lär sig så otroligt snabbt. Just nu förstår han flera ord och jag tränar för fullt med att få honom att säga "mamma", men det låter dessvärre som "pa pa pa"....*suck*. Man kan ju bli galen för mindre.

Shit, nu kom mannen förbi och skulle på muggen..., det var bara att klicka ner snabbt som ögat. Är inte van vid att skriva såhär hemligt, men det måste bli så i alla fall.

Bäst att sluta och gå och lägga mig nu!

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0