Early morning :-)

De flesta skulle nog inte hålla med om rubriken med tanke på att klockan är efter 9 på morgonen.

Idag var jag tvungen att ställa klockan eftersom jag ska iväg på en information från Folktandvården på hur man sköter små barns tänder. Som tur är behöver inte sonen komma med, Eftersom han fortfarande är infektionskänslig så undviker jag samlingar med en massa barn om det inte är absolut nödvändigt.

Just nu ligger sonen och mannen och sover så gott. Själv har jag duschat, sminkat mig, ätit frukost och nu ska jag snart klä på mig. Sitter såklart inte helt näck nu och skriver, har en rosa morgonrock på mig. :-)

Senare idag så är det återigen dags att fortsätta med bakandet inför 1-års kalaset på söndag. Ska baka lite fler sockerkakor i olika smaker. Måste fixa iordning så gott som allt redan idag även om festen inte är förrän på söndag. Imorgon kväll ska vi bort på middag hos mannens syrra.

Vet inte riktigt hur mycket folk det blir på kalaset, men det lutar åt fler än 30, så det är ju en hel del att göra.

Idag för 1 år sedan var sista dagen jag jobbade innan jag på kvällen blev inlagd på sjukhuset för havandeskapsförgiftning. Två dagar senare blev det akut kejsarsnitt och lillprinsen föddes 11 veckor för tidigt. Det känns lite konstigt just nu de här dagarna och jag tänker mycket på allt vi gick igenom. Otroligt att allt ändå har gått så bra och att lillprinsen är frisk och så stor nu.  

Nu måste jag sätta fart här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0