Fasiken, har ställt klockan i onödan

Här sitter jag nyduschad, sminkad och klar, helt redo på att ta emot paketet med hudvårdsprodukter som jag väntar på. Loggade in för att kolla status på postens hemsida och då står det fortfarande bara "elektronisk förhandsinformation mottagen"..., vilket sannolikt betyder att paketet än så länge finns kvar i Göteborg.
 
Förhoppningsvis kommer det väl imorgon, men då måste jag ju ställa klockan en dag till - man kan ju bli tokig för mindre. Sonen sover fortfarande, men vaknar väl snart.

Frågan är vad jag ska hitta på nu då, vädret ute är ju hur grått och tråkigt som helst. Tror att jag ska försöka baka 2 st kladdkakor som jag kan frysa in. Gäller att försöka hinna med så mycket som möjligt tidigt i veckan så att det inte blir så hetsigt sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0