Hemligheter som avslöjas

På Kanal 5 kl 21 går "Trollkarlens hemligheter"  och där avslöjar en trollkarl hur några av de mest kända tricksen genomförs. Det är en himla massa avsnitt som ska gå och jag såg det första förra veckan. Vet inte riktigt om jag tycker det är kul eller inte, men eftersom jag är nyfiken måste jag ju bara se det.

Var i Hollywood för några år sedan och där fanns det flera trolleributiker där man kunde köpa tricks. Du gick in, personalen trollade för dig, men avslöjade såklart inte hur de gjorde innan du köpt tricket.

Såg även en stor trollerishow som hette "50 years of Magic" på Kodak Theatre (där Oscarsgalan även hålls) och det var hur kul som helst och alla de stora kända trollkarlarna var där.

Tror att jag hellre hade levt i ovisshet och naturligtvis är det ju ingen som tvingar mig att se programmet, men jag måste ju bara göra det...

Knäppt - jag vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0