Hemma efter kvällsjobb

Ja, nu har jag kommit hem igen efter att ha varit iväg och sålt lite hudvårdsprodukter. Jag jobbar som fristående hudvårdskonsult för Mary Kay för att dryga ut föräldrapenningen. Det absolut bästa med det är att produkterna är helt otroligt bra och kunderna blir så himla nöjda när de provar dem. Sen jag själv började med produkterna så använder jag absolut inget annat, de är liksom löjligt bra. Inte konstigt att det är det största märket i USA och det är även ledande på den svenska marknaden numera.

Mannen sitter just nu i bastun och softar så då passar jag på att skriva. Har visserligen inte skrivit något som helst hemligt än, men det kommer framöver...

Sonen vill ha min uppmärksamhet nu och då ska han självklart få det. Hans vilja är min lag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0