Hur lång tid kan det egentligen ta..

att ladda batterier till en kamera??! Jag sitter fortfarande och väntar på att batteriet ska ladda klart någon gång. Visserligen sitter jag ju inte direkt stilla och inte gör någonting utan jag leker och håller på att underhålla sonen under tiden, men ändå.

Jag vill ju testa alla funktioner nuuuu!!

Att vara tålmodig är väl uppenbarligen inte min starka sida direkt, men den som väntar på något gott heter det ju, får ju alltid vänta för länge.

Får se till att käka snart så att jag sen kan ägna hela kvällen (fram till Let's Dance i alla fall) åt min nya fina kamera.

Antar att det lyser igenom i det jag skriver att jag är så glad för den!!

Perfekt början på helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0