Ingen kickar fotboll som han...

jag säger Zlatan, jag säger Zlatan! Han är ju bara bäst!!
 
Det är så kul att följa honom och se hur bra det går för honom.

Jag har kollat på italiensk TV tidigare ikväll och där hyllar de "Ibra" som han kallas där. Är själv halvitaliensk så det är kul att höra de italienska kommentatorerna som är helt hysteriska när de kommenterar fotbollsmatcher, går inte att jämföra med alla lugna och sansade svenskar.

Mitt Mary Kay möte tidigare ikväll gick jättebra så nu har jag suttit och beställt hem lite nya produkter. Behövde fylla på mitt lager efter det lyckade mötet. Är alltid kul när kunderna gillar produkterna så mycket.

Nu är det enda jag behöver göra att hoppa i säng så det ska jag göra direkt. Sonen vaknar väl om några timmar och ska ha sin välling.

Natti, natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.pointshop.se/?ref=1151919

2009-01-22 @ 02:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0