Julafton igen!!

Idag är det verkligen som lilla julafton för mig igen. Skulle ha fått en ny kamera på julafton av mannen, men det har dragit ut på tiden. Nu fick jag äntligen en alldeles sprillans ny digitalkamera. Den gamla jag haft är väl typ 4 år, men det händer ju så mycket så snabbt i teknikens värld så det är jättekul med en ny bild nu.

Det blev en Sony Cyber-shot och jag är så himla glad!!




Just nu håller jag på att ladda batterierna så att jag ska kunna börja testa den och lära mig alla funktioner sen. Det ska bli såå kul!! Jag har alltid älskat att fotografera så nu ska jag fota sonen och allt möjligt annat mycket mer än vad jag redan gör.

Ikväll blir det väl till att kolla på  Let's Dance på TV som vanligt, men det blir säkert kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0