Kväll igen

Ibland fattar jag inte hur fort tiden kan gå egentligen. Tycker att dagarna bara flyger fram i världens fart.

Nu har jag nyligen kommit hem från ett Mary Kay möte som gick halvbra. Sålde en del, men hade hoppats på mer. Hur som helst gillade kunderna produkterna så jag får väl hoppas att de handlar mer längre fram.

Mannen hoppade precis in i duschen och jag sitter och registrerar in mina nya kunder i datorn. Efter det tänkte jag försöka hinna läsa Expressen i papperformat för ovanlighetens skull. Jag gillar att läsa papperstidningen, men det blir inte så ofta numera.

Fattar inte hur det kan vara så fullt upp hela tiden trots att man är mammaledig. Hinner inte med något alls känns det som. Antar att jag borde gå upp tidigare helt enkelt, men det har jag ingen lust med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0