Längtar till våren

Det gör jag verkligen, vill gå ut och promenera i skogen, lyssna på fåglarna som kvittrar och bara se hur allt blommar igen. Just nu är det ju ganska så grått ute fastän det är snö. Sedan jag fick min nya kamera har det inte varit sol en enda dag, hade ju tänkt ta lite fina utebilder på skogen här utanför.

Tidigare idag såg det såhär muntert ut



Ganska blekt måste man ju säga. Föredrar när solen strålar ner genom träden och skapar lite spännande skuggiga områden.

Ikväll ska jag som vanligt kolla på Let's Dance. Det blir intressant att se hur de löser det hela nu när Magdalena Graaf tvingats hoppa av. Får väl vara ett avsnitt utan att någon blir utröstad, eller så borde man plocka in Isabella (Blondinbella) igen och ge henne ännu en chans. Vet att man inte gör det, men man kan väl få önska.

Hoppas att klumpedumpen Kitty åker ut idag, orkar inte se henne längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0