Mary Kay kväll igen!!

Dags för det sedvanliga måndagsmötet med mina Mary Kay kollegor. Det är alltid kul och man är inspirerad och glad när man åker därifrån.

Det är ju såklart intressant att höra hur det går för de andra och man får ju också en massa bra tips och lär sig en massa. Det bästa med Mary Kay är ju att det är en sådan himla vänlig stämning och att alla tänker på hennes (grundaren Mary Kay Ash) ord "Gör mot andra så som du själv vill bli behandlad". Det gör att det inte uppstår någon konkurrens eller tävling mellan oss konsulter som jobbar med samma sak, utan alla hjälper varandra.

Jag tyckte själv att det lät för bra för att vara sant i början, men det är verkligen så bra. Trodde att det var lite hallelujaverksamhet på mötena, men det är det verkligen inte. Alla är glada och man blir bara så inspirerad.

Det är ju såklart den sedvanliga dresscoden som gäller, ska be maken fota någon gång och lägga upp här så får ni se.

Nu ska jag skära upp kladdkakorna och lägga in i frysen, sen ska lillprinsen äta och därefter ska jag själv göra samma sak.

Ha de'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0